9 Haz 2012

Kitap Alışverişim #1

Bugün kitap alışverişine çıktım ve iki yeni kitabım oldu, Tabi ki çok mutluyum, yeni kitaplar beni hep mutlu eder. Aslında ilk kitabım bana hediye edildi ablam tarafından, diğerinide zar zor karar vererek aldım.


Harry Potter bana hediye edilen kitap serinin 4. kitabı olan Ateş Kadehi'ni okumak için sabırsızlanıyorum serinin ilk üç kitabına bayıldım ve fantastik edebiyatla ilgilenenlere kesinlikle önereceğim bir seri. J.K Rowling benim favori yazarımdır ve yeni kitap yazıyor...

Diğer kitap Yasmine Galenorn'nun Cadı kitabı serinin ilk kitabı ilk kapağına bayıldım gerçekten çok hoş ikincisi adı, büyücüler ve cadılar benim için vampir ve kurt adamlardan önce gelir.En kısa zamanda okuyup yorumumu sizlerle paylaşacağım...

6 yorum:

  1. Cadı serisini ben de çok merak ediyorum, bakalım sen sevecek misin=)

    YanıtlaSil
  2. Cadı içinde çeşit çeşit paranormallerin olduğu ilginç bir seri. umarım seversin.
    J.K.'nin yeni kitabını çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. J.K Rowling bu sefer bildiğim kadarıyla polisiye yazıyor pek tarzım değil ama Rowling için okurum...

      Sil
  3. Harry Potter'ı tek geçerim. Benim için en önemli fantastik kitap o. Her bir kitabı ayrı güzel. Hangisinin favorim olduğuna karar veremedim. Sanırım hepsi. =) Tam bir HP nerd gibi konuşmaya başladım, susuyorum!

    YanıtlaSil