28 Oca 2013

Etkinlik: Vampirli Kitap Okuyoruz


''Vampirli Kitap Okuyoruz'' 

Sihirli Kitap'tan eğlenceli bir etkinlik.

Blogumdaki ilk etkinliği başlatıyorum. Katılmak çok basit: İçinde vampir olan kitap okumak. Okuduğun kitabı yorum olarak bu postun altına ekle. Kitabı okuduktan sonra yorumunu blogunda mı paylaştın yorum olarak linkini yorum at. Herhangi bir sosyal ağda mı paylaştın, linkini yorum olarak paylaş yada kitabını yorumunu direk bu postun altına da yazabilirsin.

Sadece tek bir kural var; kitabı bu etkinlik kapsamında okumak. Daha önce okumuş olduğunuz bir kitabın yorumunu eklemeyin!

Herkese İyi Eğlenceler

21 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tarih belirtmedim. Zaman sıkıntısı olmasın diye. Etkinlik başladı için okumaya da başlaya bilirsin =)

      Katıldığın için teşekkürler ve iyi okumalar. Hangi kitabı okuduğunu ve okuduktan sonra yorumunu bekliyorum. =)

      Sil
  2. Ne zamana kadar bu? Şimdiki kitaplarım biterse Gece Isırıklarına başlayabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun bir süre olmasını istiyorum. Yani çokta süreye takılma ama pekte uzatma =D

      Sil
  3. Süre uzun tutulursa eğer ben de katılmak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim. Ama süre uzun diye abartmayalım. =)

      Sil
    2. Yok, yok çok abartmayız. ;)
      O zaman Gece Isırıklarını bu etkinliğe ayırıyorum. Yarın başlarım büyük ihtimalle. Kitap iyiyse çabuk biter, yorum da ardından gelir zaten.

      Sil
    3. Şimdiden iyi okumalar... = )

      Sil
  4. Eğer çizgi roman kabul edilirse Dracula'yı okuyacağım ve bu çizgi romanla etkinliğe katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki katılabilirsin =) Katıldığın için teşekkürler.

      Sil
  5. http://tarihiaskromani.blogspot.com/2013/01/vampir-akademisi-1-kitap-okudum-bitti.html

    mükemmel bir çalışma olmuş hemen dahil oldum :)

    sevgilerle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Katılman beni çok mutlu etti. =)

      Sil
  6. http://tarihiaskromani.blogspot.com/2013/01/kara-tutku-dark-serisi-2-kitap.html

    ve ikinci vampir kitap tanıtımım :) Dark Serisi en sevdiğim seri olur bütün kitaplarınıda ilerleyen günlerde yayınlayacağım kısmetse :)

    Sevgilerle,

    YanıtlaSil
  7. vampir akademisi serisinden ruh bağı ve son fedakarlığı okuyarak katılmak istiyorum bende:) herkese iyi okumalar:)

    YanıtlaSil
  8. http://buyulukitaplik.blogspot.com/2013/02/kitap-yorumu-ciftlik-emily-mckay.html

    Hazır vampir kitabını okudum, yorumunu da yazdım katılmasam ayıp olurdu :D

    YanıtlaSil
  9. http://www.bidolukitap.blogspot.com/2013/03/okudum.html
    yorumum burda:)

    YanıtlaSil