22 Haz 2013

Cumartesi İlk 10: Kitap Fuarında Bunları Görmek İsterim

Eminim herkes kitap fuarlarını bekliyordur. İndirimleri beğenmesek de mutlaka ziyaret ederiz. Bu haftaki İlk 10 Listemizde kitap fuarında görmek istediğimiz yazarları listeleyeceğiz. Kim bilir belki yayınevleri harekete geçer. 

Benim fuarda görmek istediğim yazarlar:
1. J. K. Rowling - Harry Potter Serisi
Biraz zor gibi ama imkansız değil. Rowling'i ülkemizde görmek çok isterim.
2. Ilsa J. Bick - Küller Üçlemesi
Küller kitabını aklıma çok iyi kazıdı. Sohbet etmek ve kitaplarımı imzalamasını çok isterim.
3. Leigh Bardugo - Grisha Üçlemesi
İkinci kitabını merakla bekliyorum.
4. Michael Grant - Yoklar
Çok yetenekli bir yazar olduğunu düşünüyorum.
5. Suzanne Collins - Açlık Oyunları Serisi
Bir distopya yazarı daha. Sormam gereken çok soru var.
6. Cassandra Clare - Ölümcül Oyuncaklar Serisi 
Kitapları favorilerimden.
7. John Scalzi - Yaşlı Adamın Savaşı Serisi
Çok beğendiğim bir bilim kurgu kitabının yazarı.
8.Ally Condie - Eşleşme Serisi
Distopyaları seviyorum. Bunları oluşturan yazarları da en az eserleri kadar seviyorum. Eşleşme sevdiğim bir distopya kitabı.
9. N. K. Jemisin. - Miras Üçlemesi
Epik fantastik ürünü olan Yüz Bin Krallık adlı kitap ile yazarla tanıştım.
10. Herbie Brennan - Peri Savaşları Serisi
Çok yeni tanıdığım bir yazar ama soracağım çok soru var.


Sende katıl, bu yazıda yer al. Yapman gereken tek şey formu doldurman. Katılanlar linkleriyle birlikte bu yazının altına eklenecektir. Linklerinizi yorum kısmına eklemeyin!

Şu ana kadar katılanlar:

1. Büyülü Ayraç @ Büyülü Ayraç
2. Oya K. @ Pumpkin Pie
3. Nihan Alak @ Evinizin Kitap Kurdu
4. Mertcan Ölçer @ Facebook
5. Doğa @ Obur Kitaplık
6. Sıra Sende!

Not: İlk önce blogta yazınızı yazıyor sonra ''link'' kısmına yazınızın linkini ekliyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder