31 Ağu 2013

Hikaye Yarışmasında ''Sihirli Kitap'ın Birincisi''

Vampirellanın Güncesi ile başlattığımız hikaye yarışmasında Sihirli Kitap'ın birincisi de belli oldu. 
Birinciyi seçmek beni sandığımdan daha fazla zorladı. Başta amatör ve daha çok başka kurgulardan beslenen hikayeler okuyacağımı düşündüm. Ancak karşıma gelen hikayeler beni şaşırttı ve 5000 kelime sınırını koyduğumuz için kendime kızmama neden oldu. Bunun için yarışmaya katılan herkese teşekkür etmek istiyorum.

Sihirli Kitap'ın birincisi Zafer adlı hikayesi ile Tolga Aydın oldu.

Zafer adlı hikaye mesajlar içeren ve yazarın hayal gücüyle şekillenmiş akıcı bir hikayeydi. Tolga Aydın'nı tebrik ediyorum. Göndereceğim kitabı söylemiyorum ancak Sihirli Kitap kendisini etkileyen bu hikayeye iki kitap gönderme kararı aldı. Çifte süpriz!

Vampirella gibi bende kendi gözlemlerimle benim birincim olmayı kıl payı kaçıran hikayeleri sizlerle paylaşıyorum.
  • Lanetin Bedeli - Bersu Ansen
  • Gri Zafer - Oya Zincir
  • Alevler - Kübra Kaban
Vampirella'nın birincisini öğrenmek için buraya.
Yarışma hakkında daha fazlası için buraya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder