14 Eyl 2013

Cumartesi İlk 10: 2013 Yazında Okuduğum En İyi Kitaplar


Bu hafta, yazın sonlarına gelmemizle birlikte yaza veda eden bir başlık ile listelerimizi hazırlıyoruz. Yazın okuduğumuz en iyi kitapları listeliyoruz. Umarım herkes 10  kitap okumuştur. 

İşte benim listem:


 



(Listemdeki kitap isimlerine tıklarsanız kitap yorumlarına ulaşabilirsiniz.)

Sende katıl, bu yazıda yer al. Yapman gereken tek şey formu doldurman. Katılanlar linkleriyle birlikte bu yazının altına eklenecektir. Linklerinizi yorum kısmına eklemeyin!





Şu ana kadar katılanlar:

1. Nihan @ Evinizin Kitap Kurdu
2. Damla @ Yorum Durağım
3. Maviuçurum @ Mavi Uçurum
4. Geveze Kitap Kurdu @ Geveze Kitap Kurdu
5. Tuğçe Ceylan @ Hayallerimde Saklı Gerçekler
6. Fehiman @ Yorum Cadısı
7. Sege @ Sege
8. Pınar @ Colorful Book
9. Kitap Yorumlarım @ Kitap Yorumlarım
10. Doğa @ Obur Kitaplık
11. İkinci Harfi "i" @ İkinci Harfi "i" (Kitap, Fim ve Dizi)
12. Kitap Rüyası @ Lavinya'nın Rüyası
13. Ezgi @ The Queen
14. Kutsal Çilek @ Büyülü Kitaplık
15. Mertcan Ölçer @ Facebook
16. Pavlovna @ İşte Bunlar Hep Kitap
17. Okaliptus Yaprağı @ Okaliptus Yaprağı
18. Tuğçe'nin Kitaplığı @ Tuğçe'nin Kitaplığı
19. Oya K @ Pumpkin Pie
20. Sıra Sende!

4 yorum:

  1. Bu haftakini beğendim, ama bu akşam fazlasıyla yorgunum, her zamanki gibi geç katılımcılardan olacağım sanırım...

    YanıtlaSil
  2. Ben mi oldum 15 he ben mi ben mi ben mi :(
    YAZIN BİTMESİ TEMALI ETKİNLİKLER ÇOK ÜZÜCÜ. :'(((((((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapacaksın Mertcan gerçek bu. YAZ BİTTİ!

      Sil