22 Kas 2013

Etkinlik: Üç Blogger ile '' Son Zamanlarda''

Vakti ile 3 blogger bir etkinlik yapmak için toplanmış. Ancak nasıl bir etkinlik olsun diye düşünüp durmuşlar. Erkek olan demiş ki: ''İlk 10'' yapalım. Ancak diğer bloggerlar bu fikri beğenmemiş. Küçük kız blogger demiş ki: Kitaplığımızdaki kitapların fotoğrafını çekelim. Ancak bu fikirde beğenilmemiş. Sonra büyük kız blogger'ın aklına çok iyi bir fikir gelmiş: Okurlarla söyleşi tadında bir etkinlik yapalım, demiş. Ve hepsinin gözlerinde bir ışık belirmiş.


Tabi ki böyle bir hikaye yok. Burada gerçek olan tek şey büyük kız blogger'ın etkinlik konusu. Bu arada erkek blogger Optik'in Kitap Blogu, küçük kız blogger Büyülü Ayraç, büyük kız blogger da Vampirellanın Güncesi oluyor.

İşte Söyleşi tadında bir etkinlik. Yapmanız gerek tek şey söyleşiye katılmak. İşte söyleşi soruları. Unutmayın ki soruları bir iki ay içerisinde yaşadıklarınıza göre cevaplıyorsunuz.

Son Zamanlarda;

1. Seni mutlu eden bir kitap haberi.
- Galiba blogta da duyurduğum The Darkest Minds.
2. Okuyup da çok beğendin bir kitap hangisi?
- Yıkılan Krallıklar.
3. Okuyup da beğenmediğin, seni hayal kırıklığına uğratan bir kitap.
- Beğenmedim de diyemem iyi yönlerde vardı ama benden 2 puan alan Uykusuzlar.
4. Okuma alışkanlığında bir değişim oldu mu? Son iki ayda kaç kitap okudun?
- Düştü, Eğitim hayatım çok yoğun. Son iki ayda 5 Kitap.
5. Gözüne kestirdiğin, mutlaka okumalıyım dediğin kitaplar hangileri?
- Ölümcül Kaçış, Seraphina...
6. Etkinliği takip edenler bir kitap öner!
- Çürük ve Harabe.
7. Okuyupta yarım bıraktığın bir kitap.
- Son zamanlarda böyle bir sorunla karşılaşmadım.
8. En çok hangi yayınevinin kitaplarını okudun?
- Bir yayınevine odaklanmadım. Dex ve İthaki Yayınları denk galiba.
9. Bu ay okuduğun en uzun kitap neydi ve kaç sayfaydı?
- 424. Yıkılan Krallıklar.
10. Hediye kitap aldın mı? Aldıysa bizimle paylaş.
- Malasef.

Etkinliğe katılmak için formu doldur ve katılanlar listesinde yer al. Blogunda ya da sosyal medya hesaplarına paylaşım yapmayacaksan cevaplarını yorum olarak da ekleyebilirsin.

Şu ana kadar katılanlar:

1. Melek @ Gölgeleri Kovalamak
2. Kalemimden Yazılar @ Kalemimden Yazılar
3. Mavi Kalem @ Mavi Kalem
4. Kitap Sara'yı @ Kitap Sarayı
5. Kitap Yiyen @ Kitap Yiyen
6. Geveze Kitap Kurdu @ Geveze Kitap Kurdu
7. Kitap Avcısı @ Kitap Avcısı
8. Sıra Sende!

3 yorum:

  1. 5. sorunun cevabında bahsettiğin Seraphina'yı ben de okumak istiyordum ama sanırım burada görene kadar beynimin bir köşesinde unutulup gitmişti. = )

    YanıtlaSil
  2. Etkinliğinizi Google+ profilimde Kitap Kurduyum sayesinde öğrendim ve sorular hem söyleşi hem de kişinin kendini ifade etmesi açısından güzel seçilmiş sorular diye düşünerek bloğumda paylaştım. Üstteki formu doldurdum ama sanırım gözden kaçmış yeniden doldurup aynı zamanda müsaadenizle paylaşım linkimi vermek istiyorum. Soruları cevaplamak keyifliydi teşekkürler. :)
    http://kalbimdekalanlar.blogspot.com/2013/12/son-zamanlarda.html

    YanıtlaSil