10 Kas 2013

Kitap Alışverişi: 32. İstanbul Kitap Fuarı

Bu yıl 32.'si düzenlenen İstanbul Kitap Fuarı'da aldığım kitapları sizlerle paylaşacağım ancak kitaplara geçmeden önce fuarda katıldığım etkinlikten bahsetmek istiyorum. İthaki Yayınları'nın düzenlediği ve Gülşah Elikbank, Barış Müstecaplıoğlu'nun katıldığı '' Fantastik Edebiyatta Hayal Gücü ve Yaratıcılık '' adlı panele katıldım. Oldukça bilgilendirici bir panel olduğunu altını çizerek belirtiyorum. Ayrıca son alarak Gülşah Elikbank, Barış Müstecaplıoğlu ve Barış Çağrı Genç kitaplarını benim için imzaladılar. Kendilerine yazdıkları iyi dilekler için teşekkür ederim.

Aldığım kitaplara geçersek yazıda bir kaçı eksikte olsa toplam 30 tane kitap aldım. İşte kitaplar:

DEX'ten aldıklarım: 

 


İthaki Yayınları'ndan aldıklarım:


ve diğer yayınevlerinden aldığım tek kitaplar.

4 yorum: