18 Eyl 2014

Mim: '' Tek Renk Tag ''

Kördüğüm Hayaller blogunu bilir misiniz? Bence bilin. Beni mimlemiş. Katılmamak olmaz tabi.  Etkinliği başlatan vlog Kitapella adında videolar çeken bir arkadaşımız. Bu iki kişiye çok çok teşekkür edip yazıya geçiyorum.

Etkinlik hakkında kitaplığınızdaki kitaplardan oluşan ve tek bir renk kapağa sahip 10 kitabı seçip kule oluşturuyoruz. Daha sonra aşağıdaki 8 soruyu cevaplıyoruz. Daha geniş bilgi için etkinliği başlatan blogu ziyaret edebilirsiniz.

Benim kulem mavi renkten oluşuyor;


1) Bu renkte aldığınız en son kitap? 
- Aynı Yıldızın Altında
2) Kapağında yüz resmi bulunan kitap?
Cam Şato
3) Ana karakterini çok beğendiğiniz bir kitap? 
Alaycı Kuş
4) Filmi çıkmış veya çıkacak bir kitap?
Eragon
5) Bu rengin bulunduğu favori kapağınız? 
Yıkılan Krallıklar
6) Beklentinizi karşılayamamış bir kitap?
Tuhaf Melekler
7) Herhangi bir seriye ait olmayan bir kitap?
Yolun Sonundaki Okyanus 
8) Konusunu çok orijinal bulduğunuz bir kitap?
Hepsini okumadım ancak Yıkılan Krallıklar'ı ve Yolun Sonundaki Okyanus gerçekten orijinal buluyorum.

Kimleri mi mimledim. Galiba bir çok kişi bu etkinliğe katıldı. Bu yüzden ismini verdiğim kişiler mimi yapmış ise kusura bakmasın.

VampirellanınGüncesi, Kitap Mimarı ve diğer katılmayan herkesten etkinliğe katılmasını bekliyorum.

Not: Seçtiğim kitaplar sanki biraz mora kaçıyor ama artık mazur görün. Herkese iyi eğlenceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder