11 Ağu 2016

Nazlı Eray İle Kısa Twitter Sohbeti


Twitter'da akşam gezmesi yaparken Nazlı Eray'ın bir tweeti retweet yaptığını fark ettim. Sonra aklımda deli gibi dönen bir soruyu uzmana yani Nazlı Eray'a sorma fikriyle klavyenin tuşlarına bastım. 


Cevap gecikmedi. Kendisi Twitter'ı aktif kullanan yazarlarımızdan ve okuyucuları ile diğer birçok yazardan daha fazla iletişim halinde. 
Yazar olmak isteyen birinin soruları biter mi? Samimiyetine güvendiğim Nazlı Eray'a bir soru daha sorma hakkımı kullandım.
Tabii ki beni cevapsız bırakmıyor. 

Elimden sadece teşekkür etmek geliyor. 
Son olarak neden bu kadar sevgi ve saygıyı hak ettiğini bize tekrar gösteriyor.
Aslında bloga böyle bir yazı düşünmemiştim. Sadece aklımdaki soruları cevaplamak istiyordum. Ama cevapların hem Twitter hesaplarımızda altlarda kalıp kaybolmasını önlemek için hem de Nazlı Eray'a teşekkür olması için hazırlamaya karar verdim. Tekrar ve tekrar teşekkürler NAZLI ERAY.

Nazlı Eray'ın Twitter hesabına ulaşmak için buraya.

1 yorum:

  1. Kitap bloğuma sizi de bekliyorum :) elifinkutuphanesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil