3 Tem 2017

Youtube'da neler yapıyorum? Neler yapmayı düşünüyorum?

Herkese merhaba, sizlere uzun süredir eli yüzü düzgün bir yazı ile merhaba demedim. Ara ara attığım postların çoğu Youtube videolarım hakkındaydı. Onların bile sadece yayınlandığı haberlerini okudunuz. Bu yazı da Youtube hakkında olacak ama daha çok kanalım hakkında konuşacağım.

Eğer Youtube kanalı açmayı düşünüyorsanız, bunları önceden bilmelisiniz.

1. Youtube, blog yazmaktan çok daha zor. Bunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim

2. İstediğiniz kadar birikimli, bilgilendirici, eğlendirici olun sizin dış görünüşünüz bunların önüne çok rahat geçecektir.

3. İçeriğinizi çeşitli şekillerde ilgi çekici yapmalısınız. Bu da birden çok programı öğrenmeniz anlamına geliyor.

Dahası elbette vardır ancak bir düzine video geçmişimde bunları tecrübe edindim.

Peki Optik'in Kitap Blogu, Youtube'da neler yapıyor? Neler yapmayı düşünüyor?


İki sorunun cevabı da zaman zaman farklılık gösterebiliyor çünkü ben gerçekten değişken bir insanım. Ancak kabaca, insanların bana zaman ayırdıklarından pişman olmamasını, en azından bir tebessüm etmesini veya bir kelime öğrenmesini istiyorum ve  mutlu ayrılmalarını istiyorum.

Kitap kanalı olsa da ara ara yelpazeyi genişletmekte yarar görüyorum, bu yüzden farklı etkinlik ve oyun tarzı videolar planlıyorum. Geçenlerde oldukça memnun kalarak hazırladığım, KİMLER GERÇEK DOST? | Arkadaşlarımdan 750 TL'lik Kitap İçin Para İstedim videosu buna örnek.

Tabi bunun dışında biraz sıkıcı bulabileceğiniz ciddi konuları da ele alıyorum ve alacağım; Beyaz Zambaklar Ülkesinde | Kitap Yorumu + Eğitim Üzerine

Tabi böyle sürpriz olaylar yaşanırsa ne mutlu bana. Bim Poşetinden Çıkan Kitaplar

Umarım bu videolarla kanalımı beğenmişsinizdir çünkü ilk videolarım çok kötü ve onları izleyerek beni eleştirmeyin. Bu yolda onlar benim ilk basamaklarım. Eklemeliyim ki ilk videomu izleyemiyorum.

Git gide daha rahat video çeksem de hala kendimi tam olarak yansıtamıyorum, o kamerayı görünce kasılıp kalıyorum. O yüzden de kusura bakmayın.

Ve son olarak bir çekiliş yapmak istiyorum ama sanki biraz daha zamanı var gibi.

Kanalımdaki diğer videolara izlemek, yorum bırakmak, beğenmek ve abone olmak için buraya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder